CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, August 10, 2008

kucing&kuiz




comel tak?sya suka kucing tpi kwan sya,nadia&zaimin,anti gler dgn kucing..
nak tau tak?masa kuiz hri tu,kiteorg dpt makanan,then ada kucing asyik
ikut kiteorg je...sya mkan je nasi tu walaupun dkat dgn kucing..yg si nadia n
zaimin ni lari la gi cri tempat yg bebas dri kucing..nadia lah org last yg
habiskan makanan tu..haha..

7 comments:

Truly Malaysian said...

pembetulan...hehe

saya suka kucing,tapi...tak suka pegang...sebab saya rasa badan dia kotor bersalut tanah semualah...

Yang membuat pembetulan,
ZAIMIN /sesejuksalju

Power Of Love said...

sya bukan anti kucing la...
cuma geli cikit je kat kucing!!

saya sependapat dengan zaimin nadhirah 2! kucing 2, badan diaorg kotor coz kena tanah!!! ei.....

nadia!
cayalah!!!

d!n!e*p!ece* said...

ye ar tu nadia oiii

Power Of Love said...

dinie, kalau anti sya ni anti kucing, dh lama sya bunuh semua kucing kat dunia ni!!
maaf ye, kpd sesiapa yg sangat syg akn kucing!!! sya x membawa apa2 maksud pun!!

MrjokeRZ96 said...

wakakaka.... Anti-Kucg... he3..

Truly Malaysian said...

Karim,kau perli ke?

d!n!e*p!ece* said...

karim memg suka perli org!hakhak!