CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, July 31, 2008


Glitterfy.com - Glitter Graphics

Wednesday, July 30, 2008


MusicSRC.com - Music Videos


Glitterfy.com - Glitter Graphics

my idola!so cute!


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


What do you love? Click here to make your own.


Create your own at BlingyBlob.com


Create your own message at BlingyBlob.com

Tuesday, July 29, 2008

trial exam!

semalam,skolah sya dah mula trial exam.....semalam
subject bm(pemahaman),bm(penulisan) n maths paper 2..
alhamdulillah tak susah yg disangka...hari ni plak,maths paper 1..
yang tu je...lpas tu,blajar seperti biasa...sya dah dapat kertas bm
pemahaman....sikit lagi nak dpat 'b'...tpi alhamdulillah la dpat
skor jgak 'a'...17 org je yg dpat 'a'..waktu k.tempatan tdi,ramai
yg menangis,tension sebb dpat 'b'..kesian la kat diorang..memg diorang
sedih gler..esok,periksa sn ngan bi plak so sya nak gi prepare ni..
k lah,spe2 yg bca,doakan sya skor '5A'..k...bye..

friends forever!

persahabatan itu umpama dakwat dan kertas...
dakwat memberi erti apabila tercatatnya ia di atas kertas..

persahabatan itu umpama kuku dan jari..
tanpa kuku jari,tiada seri..

persahabatan itu umpama daun dan bunga..
cantiknya bunga kerana di sisinya ada daun yang cantik..

persahabatan itu umpama nasi dan lauk..
tanpa ke2-2nya hilanglah selera laparlah perut...

persahabatan itu umpama gincu dan bibir..
calitkan gincu agar bibir terserlah ayu..

persahabatan itu umpama deria manusia..
tanpa salah 1nya,hilang nikmat merasa..

persahabatan yang terjalin antara kita jangan diputuskan hanya
kerana kita berbeza pandangan...

aku mahu menjadi sahabatmu,aku mahu jadi pendengarmu,aku
mahu di sisimu kerana kau sahabat sejatiku...


Get your own glitter and more at BlingyBlob.com

Sunday, July 27, 2008


Get your own glitter and more at BlingyBlob.com

ok!

ok,takpe min..dah boleh dah...

silap buat!

sory la,dekat bwah tu silap wat le...yang slide show tu...bukannye kuar gambr..susah nyer nak buat...min,cmne ni?boleh tlong ubah suai tak?


Get your own glitter and more at BlingyBlob.com


Get your own glitter and more at BlingyBlob.com

Wednesday, July 23, 2008

videoSJA JE LETAK NAK WAT KENANG-KENANGAN....

Friday, July 18, 2008

benci fakhrul!

hari ni sya rasa nak tampar je fak tu...tdi dia main fitnah je sya kat kolah..dia kta sya yg punggah beg dia!!!eiiii,tangan ni memg dah ringan nak gi muka dya ni......sebenarnya syazwana yg punggah beg dia..syazwana nak blik buku dia...fak ni satu,buat la cra meminjam skit,ni buat cra mengambil....geramnya......smpai syazwana menangis fak buat cm 2......fak ni bengong ape??...ni yg mulut nak terkeluar nii......jaga kau fak!

Thursday, July 17, 2008

sory!

hari ni sya bersalah terhadap sahira(6s)..............memg dia tak tunjuk yg dia sedih...sebenarnya mcm ni,tdi waktu dlm kelas,sya duduk tpi sahira pastu waktu bm,sahira duduk tpi farisha...sya jdi geram la pastu sya marah la dia tpi dia still steady......tpi kiteorg kwan la...dahla semalam sahira dah tlong blikan sya bku nilam dekat ckgu yg garang plak tu..sya betul2 rasa bersalah dekat dia...esok sya mesti mintak maaf dekat dia......i'm sorry sahira!

sorry sesangat sahira


Get free graphics at BlingyBlob.com!

Tuesday, July 15, 2008

malaysia the bez country!


Get free graphics at BlingyBlob.com!

i'm princess!!


Get free graphics at BlingyBlob.com!

sedih arrrr!!!

Hari tu,dkat sekolah sya ada motivasi,abg kam ni ada la cite tntg ckgu.....ntah le,sya teringatkan ckgu dkat sna,semua ckgu dkt perlis....dengan tidak semena-mena(maksud pun tak tau,nak gna,apalah!,hehe) air mta sya mengalir..memg waktu tu kepala otak sya terbayangkan ckgu2 dekat sna.......sedih gler!!!

hyello!


Get free graphics at BlingyBlob.com!

smile always!


Get free graphics at BlingyBlob.com!

my cat


Get free graphics at BlingyBlob.com!

Sunday, July 13, 2008

kenangan pahit dlm hidupku!

sekarang sya bkan di nnegri perlis lagi tpi di negri selangor!
sya dah tinggalkan rakn2 sya di perlis!tiada siapa yg tahu
betapa sedihnya hti sya ni!amat lah sedih sekali!sya cma
nak ckap yg sya xkan pernah lupakan kenangan sya dengan
kengkawan kat perlis!i love all my frendz at perlis!

Saturday, July 12, 2008

aliff!!